Cartografie · Open-source · România

Harta traseului ruinelor din județul Prahova

Titlul dă totul de gol. Am încercat să realizez o hartă a traseului ruinelor din sud-vestul județului Prahova. Traseul nu este gândit de mine (între noi fie vorba, nici nu l-am parcurs vreodată), ci de pasionatul coleg geograf Andrei Ionel, a cărui Arhivă de Geografie am descoperit-o, spre rușinea mea, de puțin timp. Blogul său este, din punctul meu de vedere, de un mare ajutor pentru cei din breasla noastră, cât și pentru știință în sine. Alături de jurnale de călătorie, mai puteți găsi noțiuni teoretice din toate câmpurile geografiei prezentate pe înțelesul tuturor, sfaturi și îndrumări pentru călătorii și altele.

Printre explorările sale, se află și cea din sud-estul județului Prahova, unde a realizat un traseu nu foarte solicitant prin care se pot vizita câteva din cele mai importante ruine din Prahova,  unele mai puțin cunoscute. Harta de mai jos se vrea o completare la articolul de pe Arhiva de Geografie, pe care vi-l recomand din toată inima.

Un gând despre „Harta traseului ruinelor din județul Prahova

Lasă un răspuns

