GIS / SIG și Informație Geografică

Noutăți geografice de la Google

Acum câteva zile, Google Earth 5.1 a ieșit din beta,  versiune ce aduce multe îmbunătățiri în ceea ce privește navigarea deasupra globului. L-am testat și eu astăzi și într-adevăr, față de predecesorul său, programul se mișcă mult mai fluid și încărcarea se face mai repede. De-abia azi am testat și funcția de imagini istorice pentru zona Universității din București și sunt curios când vor mai actualiza și teritoriul României cu imagini satelitare recente.

Am avut câteva discuții cu colegii interesați de analiză spațială și am căzut de acord că până la un punct, Google Earth e bun și în ceea ce privește folosirea fișierelor *.kml și *.kmz și pentru vizualizare de date spațiale.

Pentru a învăța bazele aplicației, în caz că nu le știți, puteți accesa (în limba engleză):

1. Informații de bază

2. Setări ale programului

3. Simulator de zbor

4. Folosirea Google Earth offline

5. Despre fișiere *.kml și *.kmz

6. Trucuri pentru navigare

7. Ghidul oficial al utilizatorului (în română)

Lasă un răspuns

